17 November 2015

Ukir buah Lagi

Lagi sekali nak citer pasal ukir buah... Lagi skali aku dapat projek tuk majlis kawin.. dorang tempah tuk hiasan makan beradab... dapat projek tuk ukir buah. So sehari sebelum majlis aku pun pergi borong buah-buahan... yang penting.... buah tembikai... wajib ada...



Nasib baik majlis dibuat hari Ahad. So hari sabtu tu sepanjang hari aku habiskan masa tuk ukir benda alah ni.... dari lepas zohor sampaila ke lepas isyak... hari sabtu tu abih ukir pukul 2 pagi. Percaya atau tak... tuk settlekan tembikai saja pun dah ambil masa lebih 2 jam... maklumla masih amatur..... tu x citer bab buah betik lagi... buah strawberi lagi..... ada tambah angsa putih  2 ekor (sorry x post gambar).... penat giler..... penat kosentret.... tapi sebab hobi punya pasal... layan jerrr....

Untuk buah tembikai saja aku ambik upah RM50 sebiji. Sape nak oder... boleh What'sApp yer.... part-time business hahahaha....
Wokey... bye.... Assalamualaikum!...... ehhhh..... tadi lupa bagi salam..... minta maaf... excited punya pasal... takpe  skarang aku bagi salam "Assalamualaikum, assalamualaikum"


1 ulasan: